понеделник, 20 март 2017 г.

Маргаритки

Здравейте отново :) 
Днес съм тук, освен с картичка и да споделя една голямата новина за мен. В края на месец януари ми писа лично Heather Valentin от Lacy Sunshine  с покана да се присъединя към нейния екип от дизайнери. Мился, че не е нужно да казвам, че не му мислих много, а веднага приех. Толкова съм щастлива :) Нейните картинки са уникални и доста често са си цели пейзажи, и е голямо удоволствие да ги оцветяваш. 
Така, че днес е моят дебют при тях в Anything goes monthly Challenge - Starts March 19th ето с тази сладуранка, заобиколена от маргаритки и яйчица. Името на печата е Easter Blooms Flower Pot Pretty и можете да го намерите в магазинчето на Heather Valentin. 
Използвах копиците си, за да я оцветя, добавих много цветя, включително и маргаритки, които направих ръчно с пънч, който е може би една от първите ми джаджи, но почти не е използван.  Яйцето пък е дървено и отлежаваха две такива у дома, купени поне преди две години с мераци да ги украсим с Вики за  Великден. Изрязах картонче като основата на картичката и го украсих с лентичките, останали от втория слой дизайнерска хартия, като добавих и едно надписче, свалено от нета и оцветено от мен. 
Ето какво се получи




Използвани цветове Copic markers
кожа E50,51,53
коса E21, 25, 29, 49
яйца, щнолки, точки на роклята R10, 13, 14;  BV02, 04; Y11, 15, 17
рокля и трева YG00. 03, 23, 63, 67
цветя C1, 1, 3; Y11, 15, 17
фон B00, 000

Няма коментари:

Публикуване на коментар