петък, 22 декември 2017 г.

Руска зима

Здравейте отново, май този месец ми е тръгнало на картички и публикации :)
Онзи ден отбивайки се при картишочките, видях последното ММП 28 Руска зима и ме съблазни да направя нещо по темата. Използвах листа със стикери от едно блокче на Scrapberry's,  напръсках листа с едрата ембосинг пудра, добавих розички, един надпис, който също е направен с топъл ембосинг, камъчета за блясък и  венец. Направих го от едни пухкави пръчици (срещала съм ги под името чистачки за лули) и стана много сладурест. Първаначално го бях направила с едни мъниста и панделка, но не ми се върза нещо и сложих изчистен. И се пръкнаха не една, а две мини картички 12/12 см., малко шаренки, нетрадиционно коледни в розово и мента, но все пак се надявам да са по темата :)
Ето ги и тях



И двете заедно 


Няма коментари:

Публикуване на коментар