сряда, 25 май 2016 г.

Прасковено или моят любим цвят

Моят любим цвят е прасковено, покажете ни и вашите в новата ни тема при Щурите предизвикателстваТвоят любим цвят/Your favorite color. Този път спонсорите ни са два -  All Dressed up и Beccy. Първоначално идеята ми беше да направя картичка с печатчетата и на двата спонсора, защото много ги харесвам и ми беше трудно да избера . Но за съжаление времето пак не ми стигна и тъй като си имах персонален печат от Beccy трябваше да е тя. Печатчето с тази симпатична двойка можете да намерите тук .
От много време ми се искаше да направя сватбена картичка и рокля с дантела. Използвах и един фриз за тапети, отлежаващ в шкафа ми и купуван за къщата за барбитата на Вики. Пасна ми идеално ☺. Картинката я повдигнах с 3d лепенки, добавих и цветя разбира се, каква сватба без цветя.
Ето я





2 коментара:

  1. beautiful what you did with the dress, nice colourscheme, Petra DT Beccy's Place

    ОтговорИзтриване
  2. Your card is absolutely beautiful Valentina, I love the gorgeous colours and the wonderful flowers. You did an amazing job creating the lacy dress. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ОтговорИзтриване