сряда, 6 април 2016 г.

Феята на цветята или За Кали

Здравейте феички :)
Тази година зa първи път участвах в размяната на картички за 8 март (досега съм се включвала само за Коледа) и моето късметче бе не друг, а точно феята на цветята и скрабук вълшебствата - Кали. Малко ми беше притеснено какво точно да направя за нея, но съм доволна горе - долу от крайния резултат. Използвах прекрасния печат на Аманда от Faery Ink - Arielle Flora Fae и разбира се многооо цветя. Бях трогната и от предложението на Кали да  изпрати картичка, и на мен, много, много благодаря, за което.
Ето я и нея, картичката за Кали :

 И малко по-отблизо:




 Ще е включа в Card Mania Challenges - CMC 79 Пролет
Crafting for all Seasons Challenge - Challenge 123

1 коментар:

  1. I love the colors and flowers :) the digi is so cute! great card!:)
    Thank you for playing with us at CardMania Challenges :)

    ОтговорИзтриване