понеделник, 25 април 2016 г.

Копчета

Две седмици се изтъркулиха неусетно и пак е време за ново предизвикателсво. Новата тема при нас в Щурите предизвикателства е Buttons/ Копчета. Спонсори този път са Robyn's Fetish Digital Stamp and More .
Картинката за картичката бях започнала да оцветявам още преди седница и все не оставаше свободно време да я финиширам. И вчера вечерта довърших оцветяването и аранжирах цветята. Но на мястото на бялата роза бях сложила цикламена и все ми бодеше в очите. Не издържах и я подмених. Пробвах учочето на Кали за бял контур около фона и стана сладурско според мен :)
Ето какво се получи:





Това е засега от мен:) Ще чакам с нетърпение да видя проектите ви!
P.S. Сега гледам че не съм си изтила молива, с който отбелязвах :)


Ще я покажа при картичкофуриите  - КФП 295 Многослойна картичка

Няма коментари:

Публикуване на коментар